16 Kasım 2013 Cumartesi

Kız Tarafından Reddedilmek

Kız Tarafından Reddedilmek

kız tarafından reddedilmek
Reddedilmek, ahhh bu kız tarafından reddedilmek.. Tüm erkeklerin korkulu rüyasıdır... Ya kız beni reddederse, ya kız beni terslerse, ya kız beni beğenmezse gibi ardı arkası kesilmeyen düşünceler sarar insanın beynini ve tüm bedenini...

Bir erkek bir kız tarafından reddedilmekten neden korkar?  

 Erkeklerin aklında şu düşünceler oluşur:
  • Kız beni reddederse çevremdeki insanların gözünde madara olurum.
  • Kız beni terslerse çevredekiler bana küçümseyen gözlerle bakar.
  • Kıza merhaba dersem kız beni reddeder ve kesin bana hakaret eder.
Dikkat ettiyseniz sürekli başkalarının düşüncelerini önemsiyoruz. Ya kızın düşüncelerini ya da diğer insanların düşüncelerini... Peki ya sizin düşünceleriniz? Onların hiç mi önemi yok? 

Kendinizi bu kadar değersiz mi görüyorsunuz? 

Yarın sabah kalktığınızda sizi arayan, sizi merak eden, dışarı davet eden, sizi sevdiğini söyleyen bir kadının olmasını istemiyor musunuz? 

Siz insanları ve kafanıza gelen kız tarafından reddedilme düşüncesini önemsedikçe, hayatın getirdiği güzelliklerin hepsini kaçırıyorsunuz.


Bırakın artık diğer insanları umursamayı, "kız tarafından reddedilmek" bile umurunuzda olmasın... 

Siz sadece yapmanız gerekeni yapın ve sonucunu düşünmeyin.
Nereden biliyorsunuz o kızın sizi reddedeceğini? Belki o da sizden hoşlanacak, denemeden bilebilir misiniz?

O zaman yapmanız gereken şey, denemek. Deneyeceksiniz, ne olursa olsun, aklınızdan hangi düşünceler geçerse geçsin deneyeceksiniz. 


Bir kadın sizi reddederse en fazla ne olabilir ki? 

Güler geçersiniz arkanıza bile bakmazsınız. Önünüzdeki diğer bir sürü güzel kadını görürsünüz ve şöyle dersiniz: Sen beni hak etmeyen kızlar grubundanmışsın şimdi önümde duran ve beni isteyen, beni hak edecek diğer kızlara bakacağım ve onları bulacağım. 


Çünkü beni hak etmeyen bir kişi daha gitti ve ben hak eden kişiye bir adım daha yaklaştım.

Unutmayın her erkek hayatında en az birkaç kez reddedilir, kendinizi herkese sevdirmeniz gibi bir durum olamaz, zaten böyle bir şeye imkansızdır.
Etrafınızda kaliteli insanları bulundurmalısınız her zaman için. 

Çok arkadaş ve çok kadın demek kaliteli, güzel bir çevreye sahip olmak demek değildir. Kaliteli arkadaşlıklar ve kaliteli kadınlar kaliteli bir hayat demektir.

Ünlü bir düşünürün sözü der ki:

Şu an yenildin. 


Ayağa kalk ve tekrar yenil! 

Fakat bu sefer daha iyi yenil! 

Yenile yenile bir süre sonra yenmeyi öğreneceksiniz. Bu her zaman böyledir, oyunlarda bile böyledir. 

Güreşte yenilirsiniz yenilirsiniz yenilirsiniz, zaman geçer ve bir bakmışsınız artık siz de yenmeye başlamışsınız.

O yüzden yenilgiyle ve reddedilmeyle aranız iyi olsun çünkü defalarca reddedileceksiniz, defalarca mağlup olacaksınız ki, yenmeyi ve yeri geldiğinde reddetmesini öğrenesiniz. 


Tek yapmanız gereken reddedilme korkusunu aşmak.


Bunu da, hayatının büyük bir kısmını kadınları etkilemeyi öğretmeye adamış bir baştan çıkarma ustasının kitabını okuyarak aşabilirsiniz. 


Herkes reddedilir bunu unutmayın sizin yaklaşmak, tanışmak istediğiniz kızlarla da sevişmekten bıkmış, onu yeri geldiğinde reddetmiş erkekler var bunu hiç bir zaman unutmayın. 


Siz sadece elinizden geleni yapın. O zaman hayat size istediklerinizi getirecektir güvenin bana. 

Zaman mücadele zamanıdır, kız tarafından reddedilmek duygusu ile başa çıkma zamanıdır, emek verme zamanıdır. 


Şimdi yeni bir başlangıç yapmak için cesurca davranın, içinizdeki mücadeleci ruhu açığa çıkartın ve bir aslan gibi, bir erkek gibi zorluklara göğüs gerin


Kız tarafından reddedilmek moralinizi hiç bir zaman bozmasın.

Bundan sonra günlük hayatta yapamadığınız şeyleri yapmayı deneyin ve kaderin akışını tersine çevirin çünkü bu her zaman sizin elinizde..

Birazcık sınırlarınızı aşın.


Kitap Tavsiyesi: Kızla Tanışma Eğitimi



Kızlarla tanışma ve iletişim becerilerini 5 katına çıkarmak istersen sana bir kitap tavsiyesinde bulunabilirim. 

Kızla tanışma eğitimi isimli kitap seti sana kızlarla iletişimde başarılı olmanın sırlarını öğretecek.




Bu yazıyı okuyanlar bunları da okudu:

2 yorum: