16 Kasım 2013 Cumartesi

Kadınlara Ne Kadar İlgi Gösterilmeli?

Kadınlara Ne Kadar İlgi Göstermeliyiz? 


Kadınlar ne ister? makalesinde anlattığım gibi her kadının ihtiyacı olan şey ilgidir. Kesinlikle her kadın onunla ilgilenilmesini ister.

Bunu söylediğim zaman şöyle bir ifadeyle karşı gelebilirsiniz: Kız arkadaşıma sürekli ilgi gösterdim, onu el üstünde tuttum, her istediğini yaptım buna rağmen beni terk etti. Ya da numarasını yeni aldığım bi kıza sürekli mesaj attım onunla ilgilendim fakat bi süre sonra bana cevap vermedi. 


Kesinlikle haklısınız çünkü ilginin de bir dozajı vardır. Herkese hak ettiği kadar değer göstermeniz gereklidir. Eğer bir insana hak ettiğinden daha fazla ilgi göstermeye başlarsanız bir süre sonra size saygı duymamaya başlar.

Size de mantıklı gelmedi mi bu söylediğim? Anlatmak istediğimizi netleştirmek için bir örnekle olayı netleştirelim.

 Şöyle düşünün.. Bir kız size sabah akşam mesaj atıyor. Siz 1 mesaj atıyorsunuz o 3 mesajla karşılık veriyor. Sabah günaydın öğlen iyi öğlenler akşam iyi akşamlar gece iyi geceler yazıyor. Napıyorsun? Nerdesin? ve bunun gibi ardı arkası kesilmeyen sorularla sizi bunaltıyor. Bir süre sonra bu ilgiden sıkılmaz mısınız? Evet kesinlikle sıkılırsınız çünkü kız size hak etmediğiniz kadar değer gösterdi ve siz onu cepte gördüğünüz için artık saygı duymamaya başladınız.

İşte burda devreye karşılıklı yatırım kuralı devreye giriyor. Nedir karşılıklı yatırım kuralı?

İnsan ilişkileri yatırım üzerine kuruludur. Annenizi düşünün.. Anneniz sizi neden bu kadar çok sever neden ne yaparsanız yapın, hangi kötülüğü yaparsanız yapın sizden vazgeçemez. Çünkü size sınırsız yatırım yapmıştır. Sizden hiç bir karşılık almadan karnınızı doyurmuştur, altınızı değiştirmiştir, sizin için bir sürü para harcamıştır. İşte bir insan bir insana ne kadar çok yatırım yaparsa ondan vazgeçmesi o kadar zorlaşır.

Siz kıza yatırım yapmalısınız ona mesaj atmalısınız, ama aynı yatırımı kız da yapmalı o da attığınız bir mesaja karşılık vermeli. Eğer vermiyorsa ona 2.. mesajı atmamalısınız çünkü bu fazla yatırım olur. 

Başka bir örnekle kafanızdaki soru işaretlerini yok etmek istiyorum. Düşünün ki hoşlandığınız bir kızla buluşacaksınız ve kahve içeceksiniz. 


Eğer siz hesabı ödemek için cüzdanı çıkarırken kız elini cebine bile atmıyorsa orda o hesabı ödememelisiniz. 


Çünkü o hesabı paylaşma nezaketini göstermedi neden hesabı üstlenesiniz ki? 


Fakat kız, siz cüzdanı çıkarırken cüzdanına hamle yapıyorsa dur beraber ödeyelim veya dur ben ödeyeyim diyorsa; O kız nezaketi hak etmiştir.


İçinizden geliyorsa ona istediğiniz nezaketi yapabilirsiniz. Bu seferlik ben ödeyeyim bir daha kine sen ödersin deyip kızımıza ne kadar centilmen bir erkek olduğunuzu gösterebilirsiniz.

Unutmayın kimseye hak ettiğinden fazla ilgi göstermeyin. Böylelikle ipleri her zaman elinizde tutmuş olursunuz ve kimse sizden bir şey çalamaz. Ne para ne saygı ne ilgi ne de sevgi...



Kitap Tavsiyesi: Kızla Tanışma Eğitimi



Kızlarla tanışma ve iletişim becerilerini 5 katına çıkarmak istersen sana bir kitap tavsiyesinde bulunabilirim. 

Kızla tanışma eğitimi isimli kitap seti sana kızlarla iletişimde başarılı olmanın sırlarını öğretecek.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder